niedziela, 21 kwietnia 2013

zmiany, zmiany, zmiany

Razem z wiosną przychodzą zmiany, powiew świeżości zawsze jak najbardziej wskazany. 
Moje zaczęły się od włosów - pomyślałam "ombre" i za 10 minut siedziałam już z rozjaśniaczem na włosach. Co prawda moje ombre nie wygląda tak jak u wszystkich, ponieważ końcówki miałam wcześniej farbowane na czerwono, ale kolor śmieszny wyszedł i podoba mi się! 

Dalej? Znowu zabieramy się za bieganie, ale przez ten remont (ZNÓW!) nie mam siły na nic.
Chodakowska?! Jak najbardziej! 
Matura, szukamy dalej pracy i nadal chcemy wynieść się z tego miasta :)
Pozytywne nastawienie to podstawa.
 






i.


1 komentarz :

  1. tak, z tego miasta wynieść się trzeba (nie pytaj, weszłam tu przypadkiem po jakimś fejsbukowym linku)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komentarza!